Registre actiu!

Autor Tema: Alta  (Llegit 44492 cops)

Toni Sampol

  • Soci APAEMA
  • Usuari
  • *
  • Missatges: 7
Alta
« el: 1 Feb 2015, 10:23 »
Bon dia a tots:
Divendres vaig profitar per anar a la Consellería, en concret al FOCAIB pero donar d'alta les meves caseres. Pareix un tràmit molt senzill i tots els formularis els podem trobar a la página de la Consellería, igualment, per trobar la parcel.la, ho podeu fer a la página del SIGPAC.
També, uns amics que son técnics a la Consellería, m'han comentat que possiblement hi hagi ajudes per aquest any, per lo que aquest tràmit, a mes d'obligatori legal, pot esser remonenable econòmicament.

Toni Sampol

  • Soci APAEMA
  • Usuari
  • *
  • Missatges: 7
Re:Alta
« Respondre #1 el: 5 Mar 2015, 13:35 »
Bon dia a tots:
Continuant, amb el procés, el tràmit es efectivament molt senzill, però pareix que inútil. Fa un mes que vaig presentar els papers i encara no tenc resposta. El meu error ha estat no demanar el nombre de registre i quedar-me una còpia de la solicitut. Una amiga que fa feina a la Conselleria, m´ha comentat que no hi ha ningú ara mateix feint feina. La funcionaria està de baixa per maternitat i no han posat ningú per aquests tràmits i tot el personal està al departament d'inspeccions. Vamos, que te poden possar una multa si el teu veinat et denuncia, però es impossible donar-te d'alta.
Bueno, continuarem informant.